Wednesday, February 22, 2006

Mijn LO voor scrap-club is klaar en het is inderdaad een lente/zomer LO geworden. Ik ben een zomermens! Ik hou niet van de kou en de regen en de korte dagen. Alleen als er heel veel sneeuw ligt en het zonnetje schijnt hou ik van de winter. Maar als het gaat dooien moet het weer mooi weer worden. Ik ben ook iemand die met een badstoffen pyjama en sokken aan in een bed met een electrische deken stapt. Geef mij maar warmte!!! Ik kijk dus vol verlangen uit naar de lente en de zomer. Op de labeltjes in de envelopjes heb ik nog een reden geschreven waarom ik dit jaar uitkijk naar de zomer. Deze week hebben we alle papieren getekend... het is nu officieel! Op 1 augustus krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en ik kan haast niet wachten!



Vanmiddag gaan we met het hele gezin naar de bioscoop, naar Kabouter Plop en het viool avontuur. En hoewel het eigenlijk een film voor Marlijn is (Anne en Lennart zijn al veel te oud voor Plop) hebben we er allemaal zin in! Het wordt de eerste keer dat Marlijn in een bioscoop komt en we zijn heel erg benieuwd wat ze er van vindt. We denken dat ze het geweldig vindt maar misschien begint ze wel heel hard te huilen als de lampen uitgaan ofzo...

Maandag geef ik tijdens de Knallende Workshop Dag van Kars een workshop aan winkeliers. Er komen zo'n 120 mensen uit heel Europa. Fransen, engelsen, duitsers, vorig jaar zelfs iemand van IJsland. Goed voor m'n talen en heel erg leuk maar ook erg intensief. Negen groepen, iedere 45 minuten een nieuwe groep. Gisteren kwam de doos met materialen en nu moeten dus alle workshop pakketjes gemaakt worden. pffffff.... dat is het minste van dit alles. Maar dat hoort er ook bij. Morgen geef ik een demonstratie in een hobbywinkel dus de pakketjes moeten tot vrijdag wachten...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home