Sunday, March 05, 2006

Nog steeds winter



Pppfffff... er komt maar geen einde aan de winter. De hele week al vallen we van de ene hagelbui in de andere sneeuwstorm. 's Morgens bij het wakker worden is het wit en grauw buiten en koud is het ook! Vanmorgen lag er een heel pak sneeuw. Gelukkig schijnt de zon en ziet het er best mooi uit, maar... ik heb genoeg van de winter. In plaats van sneeuw wil ik crocusjes en narcissen uit de grond zien komen. Als ik 's morgens wakker wordt wil ik het zonnetje zien en de vogels horen fluiten, maar vooral wil ik dat het warm wordt! Mijn kinderen schijnen daar iets anders over te denken dan ik. Hoewel Marlijn mij gisteren nog vroeg of ze in het opblaasbadje in de tuin mocht ("ahh, toe nou mama, dat wil ik zo graag!") vond ze het vanochtend het einde om buiten in de sneeuw te spelen. Samen met papa en Lennart een sneeuwpop maken, sneeuwballen gooien. De foto laat duidelijk zien hoeveel plezier ze had.
Terwijl ik dit type begint het buiten weer te waaien en te sneeuwen, de zon is weg en het ziet er guur uit. Toch is het bijna lente... ik ben bang dat ik gewoon nog even geduld moet hebben!



0 Comments:

Post a Comment

<< Home