Tuesday, March 07, 2006

House for sale

Sinds een week is ons huis officieel te koop. Morgen krijgen we 2 keer kijkers. Spannend! Ik hoop dat ze het mooi vinden en, nog beter, het willen kopen. We duimen!
Hier een paar foto's om een indruk te geven van wat we achter laten.















In het huis waar we nu wonen hebben we 6! slaapkamers, een werkkamer/kantoor en 2 badkamers. In het nieuwe huis hebben we 5 slaapkamers en een werkkamer, maar als we klaar zijn met de verbouwing zal ik een heuse studio hebben. Vet cool! zouden mijn kinderen zeggen.
Natuurlijk zijn er wel een paar dingen die ik zal missen zoals de badkamer, keuken en haard maar in het nieuwe huis zijn mogelijkheden genoeg om het weer helemaal naar onze zin te maken.


Mochten jullie je afvragen wat ik vandaag gedaan heb... ik heb mijn huis gepoetst :-)

Ik heb ook nog wat gescrapt deze week.

Vorige week kreeg ik als bedankje op de Kars Workshopdag een doosje bonbons. Het doosje was groen met groene papieren cupjes erin en er zat een doorzichtig plastic dekseltje op. Ik kreeg gelijk zin om er iets leuks mee te doen en dit is het resultaat. Ik vond de Making Memories lijn Brooke er wel goed bij passen!



Deze foto van mij 3 kids heb ik zondag gemaakt om aan oma te geven. Ik vond 'm erg leuk geworden en de moeite waard om een pagina mee te maken:



OK, deze LO is het resultaat van een hele andere manier van werken.
Soms lees of hoor ik van mensen dat ze zomaar wat spulletjes en restjes papier van hun bureau graaien en er in no time een LO mee in elkaar draaien. Ik kijk altijd met bewondering en een beetje jaloezie naar dat soort LO's want vaak zijn ze ook nog heel mooi!
Da's niks voor mij dacht ik. Ik heb altijd uren nodig om de spulletjes bij elkaar en bij de foto te zoeken en vervolgens nog eens zoveel tijd voor het design. Al met al ben ik een dag of twee verder. Eergisteren besloot ik om het gewoon eens te proberen. Ik heb wat losse spulletjes die qua kleur wel aardig bij elkaar pasten van mijn bureau gepakt en ben met alleen die spullen aan tafel gaan zitten. Foto erbij, beetje schuiven en binnen een half uur had ik deze LO in elkaar... en ik ben er nog heel tevreden over ook.
Op deze manier kan ik 4x zoveel LO's maken dan dat ik nu doe. Dat ga ik vaker proberen dus!


2 Comments:

Blogger Andrea said...

Ik wilde toch even zeggen dat ik naast je engelse blog deze nederlandse ook heel leuk vind!
Hoop dat het gelukt is met het huis, en ben wel een beetje jaloers hoor, het nieuwe huis ziet er erg gaaf uit!

5:36 AM

 
Blogger The Cryer Family said...

What lovely lovely work you do!

1:32 PM

 

Post a Comment

<< Home